Jobbkväll m de bästa!

Nästan alla de bästa iallafall :)
Så skönt att jobba med er!

Gick bra att jobba som tur va..
Fick en mindre chock när jag kom till jobbet o upptäckte att jag missat att jag skulle på en föreläsning i morgon!
En uppföljning på en föreläsning jag gick på i våras, riktigt bra.
Ville verkligen gå på den här också..
Men då hade jag lagt in mig på jobb 12-22 så det gick ju mindre bra!
Men som tur är finns det vikarier som är guld värda :)
Hanna hörde mitt beklagande o sa att hon kunde ta min kväll om jag behövde vara ledig.
Tusen tack gums!

Så idag blev älskade hästen skodd :)
Han va så duktig o det blev så bra!
Micke fick verkligen till det :)
Nu ska jag o Lina boka in en dejt så vi ska ut o tömköra..
Så se ifall han fortfarande dummar sig då!
Håller tummarna att det bara är nå fjant som han testar!!

Nej nu ska jag gå ut o leta reda på min motorvärmarsladd..
Inge kul att behöva skrapa rutor när man har bråttom iväg på morgonen.
Frågan är bara vart jag har lagt den...
Säkert på nå jättebra ställe :P

Sen blir det sängen..
Ensamt utan Per men det dröjer ju inte sååå länge tills han kommer hem :)
Då blir det pusskalas :D



Godnatt alla nära o kära!







Kommentarer
Postat av: Ämma the king

<3

2009-10-29 @ 11:22:45
URL: http://emmaidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0