Lugn o ro

Äntligen en lugn stund.
Förutom mysmorgonen med Yvonne så har dagen gått i ett..
Varit till Åshammar o hämtat Pers "nya" bil..
Säger bara en sak, ojoj!
Nu har älsklingen fått att göra!
Men det är hans bil, jag har ju min älskade Ådi :)
Hos svärföräldrarna blev det middag o det va så gott!
Fläskpannkaka :D
På vägen hem svängde jag förbi stallet o mockade o sen fick pållarna komma in.
Det är bara 0.5 grader kallt ute men händerna kändes som isbitar när man skulle ta in sista hästen!

Nu ligger man i soffan o kollar på Beck :)
O hör o häpna!
Per äter ostkrokar o cola men jag dricker vatten!
Min influensa har tagit udden av allt som har med mina matbegär att göra..
Tur att man har vänner som håller koll på mig!
Servar en med mat o frukost ;)

Beck väntar, så ha en toppen kväll!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0