En dag i stockholm :)

Har nyss kommit hem från Sthlm.
Har varit där på den Rödgrönadagen
Jag o Yvonne var dom enda från kommunal o jag tyckte att vi gjorde ett kanon jobb ;)
Men vi tog tillfället i akt o förenade nytta med nöje!
Passade på att stämma date me min kompis Daniel o svägerskan Emme!
Här kommer lite bilder.
Inte så mycket nytta men nöje ;)



Jag o Daniel.
Träffades för första gången på 2 år..
Helt sjukt hur länge vi känt varanda! :)



Trevliga sällskapet!
Danne, Eva-Mari, Yvonne o Andre.



Vi tog en fikapaus vid vattnet.

               

Ponnyn jag ville ha med hem!   Amerikanska Cupcakes :)


  

Jag o min älskade Yvonne!!

God natt o sov så gott nu alla söta :)

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0