Mindre bra dag...

Vaknade i natt med tät näsa o öm hals..
Blev inge bättre till morgonen så jag fick lov o ringa till jobbet..
Hatar verkligen att behöva göra det!
Men jag vill inte riskera att smitta nån..
O jag vet inte om jag orkar göra nått idag.



Så idag kommer jag nog att spendera mesta tiden i sängen el soffan..
Måste bara upp till Ica o handla glass o halstabletter..

Just nu sitter jag o tittar på Girls of the playboy mansion!
Så himla kul!
Det var Hefs födelsedag o tjejerna gjorde chokladavgjutningar av sina... öh..
Tillgångar.
Kendra gjorde sin rumpa i choklad, Bridghet sina bröst o Holly sin mus!
Humor :)


Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Krya på dig!!! :)

2009-09-16 @ 11:48:25
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0