Nästan tolv..

Hur kan klockan bli så mycket varje kväll?
Tycker att dagarna går hur segt som helst men kvällarna springer fram!
Weird.
Borde ligga o sova vid det här laget men det hinner jag inte..
Inte än.

Har nyss avverkat 1 timme o 2 minuter i telefonen med Ahmanda :)
Även om vi pratar nästan varje dag så fylls samtalsämnena på.
Tycker att det är himla kul o höra om allt lustigt o olustigt som händer i frökens liv :)

Efter jobbet ikväll åkte jag direkt till stallet o tog tag i mockningen..
Det är ett arbete utan dess like.
Varför sover inte hästskrället i stället för att leka "nu ska vi driva matte till vansinne"!!
Det ser ut som en travbana där, VARJE MORGON.
Aja, jag får då ut all min ilska kan jag lova ;)
Hämtade sen in 2 blöta busisar från hagen..
Idag va dom väldigt snälla o ha med o göra.
Troy håller jag ganska så kort medans C får hänga med lite längre bak, fungerar finfint!
Fick en musli blandad godnatt puss av C innan jag åkte.
Lovely.

Funderar på att kidnappa älskade Malin nån dag o åka upp till fädon o bosätta oss där ett tag.
Ta med oss vovvsegullarna o bara åka.
Låter inte det ganska så najs?

Nä, nu ska jag sova!

Puuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Malin

jodå jag åker ikväll.

2009-09-03 @ 16:32:39
URL: http://minandrasida.blogg.se/
Postat av: Malin

jodå jag åker ikväll=)

2009-09-03 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0