Spenderarbyxorna på ;)

Har haft en jättemysig dag idag!
Har umgåts med min älskling, o det händer ju inte varje dag!

Vi åkte till Valbo för att kika lite.
Det är alltid kul o åka dit ;)
Hann bara innanför dörrarna o så såg jag min nya vinterjacka!
Blev kääääär :)
Så den fick följa med hem!
Per hittade också en jättesnygg jacka.
Sen va jag in på Bikbok (favoritaffären) o hittade en svart klänning :)
Blev ganska förvånad över mina fynd, brukar ha svårt att hitta kläder..
Ibland hatar jag mina kurvor!!
Hittade tex en jättesöt väst idag, men med stora boobs, smal midja o breda höfter såg det ju inte klokt ut!!
Herregud..
Men men..

Sen va blev det IKEA :)
Jag o Per skulle bara in o glutta lite..
Skulle köpa handdukar bara.
Det slutade med nya sängkläder, kontorssaker, badlakan o massa annat!
Plus en ny SÄNG!!



Så nu håller grabbarna på att bygga ihop den..
Men den nya får inte plats uppe i vårat sovrum så nu ska vi flytta ner!
Håller på att kolla på nya tapeter nu!
Jiiiiippie :)




Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, låter verkligen som en toppendag! Kul med så rolig shopping... Vi däremot, håller på o shoppar för att vi måste.. Och vad för roligt? Nya sommardäck till bilen.. Lagom till vintersäsongen, känns ju verkligen jätteroligt... Men vad gör man när man får punktering?

2009-09-21 @ 22:11:20
URL: http://mariamartina.webblogg.se/
Postat av: Helene

ojdå, inte varje dag man spontanshoppar en säng =)

kram

2009-09-22 @ 10:53:39
URL: http://hebens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0