Suris.

Känner mig så där barnsligt sur idag..
Vet inte riktigt vart det kommer ifrån!

Kan vara att jag har tröttnat på alla "glidare" som inte har nå sunt förnuft el ansvar i kroppen..
O sånna ska man jobba med?!
Men idag sa jag till på ett milt o fint sätt (fast jag kokade inuti) o hoppas på ändring.
Har dock inte så höga förväntningar...

Aja.
Det är bara att ruska av sig.
Alla får ta ansvar för sitt..
Eller hur?

Sen blir jag lite ledsen av att aldrig få vara tillsammans med älsklingen..
Vi jobbar om varandra jämt!
Men när jag va hemma o var sjuk fick jag lite tid med honom iallafall.
Det lär till en förkylning för att få en dejt med sin egen karl ;)
Hoppas att han kommer hem i tid i natt..
Nä, nu ska jag sussa!!



Ungefär så här ser det ut när jag, Isa o Trassla delar säng ;)


Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Förstår vad du menar. Vissa personer i Svärdsjö bara glider när de jobbar, jag är trött på det!! ÄNDRING TACK!

2009-09-20 @ 15:54:08
URL: http://ann-sofiepalm.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0