Tröttis..

Nu är det bara en enda arbetsdag kvar tills helgen!
Underbart!
Kommer inte ihåg när jag va så här trött sist...
Känner mig dassig o less på allt.
Längtar efter en sovmorgon!
Gärna tillsammans med Per ;)

I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på..
En ridtur på em men sen då?
Nån som har nå förslag?

På lördag ska ett gäng till hela huset gungar!
Brukar vara en succe varje gång.
En girls night out med Mickis o Bibbi brukar aldrig slå fel!!
Ska bli så himla kul :)

Nu ska jag leta reda på lite kläder sen blir det friskis med marre.
Ja, hör o häpna gott folk!
Men man kan inte va en mjukis hela livet ;)

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Lina

Men hörru tjejjen!! Ska du också med på Hela huset??! JAg meeed :) Jag efterlyste din närvaro på lördagen och så kommer du!! Va bra! :) Ses i morgom då vännen!! skojj skojj!! Puss

2009-09-25 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0