Strömstad tur o retur.

Veckan i strömstad var riktigt trevlig, har verkligen haft jättekul tillsammans med Vonnie, Kalle, Martin o Toffe :)
MEN själva Festivalet va faktiskt en besvikelse, inställda föreläsningar, föreläsningar som blivit både fram o bakåtflyttade utan information, lite mat o dålig organisation!
Första dagen när man fick schemat för veckan med alla valbara föreläsningar var man taggad som fan!
Man ville gå på så mycket så man hann knappt med att äta..
Sen blev saker inställt gång på gång, då tappar man lusten.
Hoppas verkligen att SSU lär sig nått till nästa gång :)
Fast dom föreläsningar som faktiskt blev av var riktigt bra, många tankeställare fick man o mycket kommer man att ta med sig hem.
Tackvare att vi va 5 olika personer o viljor i stugan så blev det många intressanta diskussioner långt in på nätterna.


Är så glad att det blev vi fem som åkte, hade nog inte kunnat ha roligare!
Tack kära ni för den här gången.
Love u all :)



Martin o Kristoffer



Kalle



Yvonne o Jag




Hamnen i strömstad



Skaldjurstallrik på Rökeriet, så gudomligt gott!



Jag o Toffe delade på en ostbricka till efterrätt.



Jag sprang på Fredrik som jag reste till Indien tillsammans med :D
Eeeeeedaaaa ;)




Demonstrationståg igenom strömstad.




Min lilla goskompis Gustav, 2 år
Han var så duktig hela tågresan!
Jag hade nog mer myror i backen o gnällde mer än honom :P



Toffe :)




Jag testade Kalles look :P



Packad o klar för hemfärd :)



Kan ju säga en sak, jag är så förälskad i västkusten!
Lär nog åka dit nästa sommar igen :)




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0