Uppdatering från helgen :)

Lite taskig uppdatering.... I know!
Men nu ska ni få en liten uppdate om min helg :)

I fredags följde jag med Eleonor o hennes kollegor ut.
Det blev bowling, öl, promenad ner mot stan, öl, åkte lite linbana (barnsligt roligt!), öl, Rådis, drink o sen avrundades kvällen på etage, tro det eller ej.
Väl uppe på dansgolvet kände man sig som rena rama pensionären!
Jag o Nårsa tittade på varandra o skrattade...
Galet vad som hinner hända emellan gångerna man är ut!
Men kul var det :)
På vägen hem stannade vi till på statoil o handlade lite käk, mosbricka med räksallad....
Sen tänker jag inte ge er nå mer detaljer om den kvällen..
Ni som känner mig kan nog gissa vad som hände...
Haha :D

I lördags va man duktigt dålig....
hua.
Det blev en heldag i soffan, reste mig bara för toabesök o promenad med diva.
Lunchen fick bli salta pinnar :P
Men till kvällen var man back in buisness!
Gjorde stallet på kvällen, min häst är nog sötast i världen :)
Han har lite semester nu när jag börjat jobba igen, har inte anpassat mig riktigt till arbetstider igen ;)
Men han är lika glad att se mig varje dag ändå!
Det är kärlek det!

Senare på kvällen hade jag o Nårsa en road trip inplanerad men tyvärr blev det inte så.
Men ingen idé att hänga läpp!
Vi styrde in mot falun o köpte kräftor, mumma!
Så det blev en minikräftskiva o kortspel hemma hos Nårsa o Stefan :)

Söndagen - Nårsas födelsedag! Grattis stumpan :)
Gjorde inge speciellt under dagen sen blev det jobb.
Kändes riktigt bra, jobbade med några av de bästa :)
Jobbet gick bra, pizza med Vickan till middag, fint väder o allt bara flöt på.
Lövly!
Fick dock en klump i magen när Ann-Sofie berättade att det var hennes sista dag innan hon ska börja plugga...
Du kommer vara saknad vännen!

Så...
Nu tror jag ni är uppdaterade!
Har lite bilder som får komma sen :)


Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0