Glöggkväll med flicksen :)

I måndags kom mina vackra flicks hit på vår traditionella glöggkväll med Sunes jul :)
Vi hade skramlat ihop lussekatter, pepparkakor, skumtomtar, glögg o med tillbehör..
Trots en liten miss i planeringen kunde vi också genomföra julklapps byte också ;)
Det va så himla roligt att vi lyckades få ihop en kväll när alla kunde vara med!
Jag mår så fantastiskt bra när jag har mina vänner omkring mig :)



Frida, Bettan, Vickan, Emma, Brita, lilla tomte Agnes o Mickis <3



Frida o Agnes




Tant Jenny o tant Emma klär ut Agnes till Rumpnisse :P

Kvällens bästa:
Man skulle säga Affel 25 gånger o sedan svara på frågan "vad äter man soppa med?"
Och Brita svarade "Med kvast!"

Lovely :)


Tusen tack älskade vänner för en fin kväll!


Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0