Fredag!

Vill börja med att klargöra att förra inlägget inte handlar om mig o Per.
Det har inget med oss att göra, utan mig o en vän.
Per vet hur det ligger till...
Anledningen till att jag inte skriver ut namn alla gånger är för att jag inte vill hänga ut nån.
Men bloggen finns till för mig, att jag ska få chans att ventilera mig o sätta ord på mina känslor o tankar.
Är det nån som undrar nått så får ni gärna kommentera eller höra av er till mig så kan jag förklara, jag vet att ajg kan uttrycka mig lite luddigt ibland.. ;)

Igår fick jag besök av Wille o Erika :)
Vi kikade på lets dance o myste till det med tända ljus, chips o dipp.
Fredagsmys alltså ;)

Nu är jag på plats på jobbet igen...
Jobbar till 11:30 sen blir det svartnäs!!
Hur det blir ikväll vet jag inte riktigt än...
Är lite kluven...
Det står emellan husgung, Åh med flicksen eller födelsedagsfest hemma i byn!
Vi får se hur det blir :)

Kramar



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh, för då kanske vi syns ;P.. om inte etage.

2010-02-27 @ 16:42:51
URL: http://viljanattkunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0