Helg!

Nu är köpavtalet fixat..
Nu saknas bara underskrifter! :)

När jag flyttade trodde jag att jag skulle bli väldigt ensam.
Känna mig ensam o bli ensam.
Men ikke.
Jag har snart bott där i 3 veckor o varit ensam hemma kanske 2 dagar?
Vänner o bekanta tittar in titt som tätt, vilket förgyller mina dagar!
Igår kom Gorby o Johanna o hälsade på.
Diva blev så glad över att träffa sin husse :)
Nu jobbar jag till 16 sen ska stallet fixas, åka förbi liljan en vända o kika till katterna sen till kvällen kommer lillasyster o nicke!
Misstänker att det blir pizza o tv? ;)
Det är lite lagomt fredagsmys tycker jag!

I morgon blir det Spjersbodarna med Frida!
Är så himla glad över den bruttan! :)
Hon ser till att man får lite roligt att se fram emot.
O jag ser verkligen fram emot helgen ;)
Hoppas bara vädret vill sammarbeta så man kan sitta på sjön o må gott!

Puss



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag måste komma o hälsa på i stugan! :)

2010-02-19 @ 14:51:11
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0