I´m going crazy!!!

Äntligen började man få lite rätsida på livet...
Jag började göra saker som jag tycker är roligt, träffa människorna jag tycker om.

MEN som ett slag i ansiktet får man tillbaka.
Skitsnack o rykten...
Jag får inte höra nått men Per får höra en massa från olika håll o kanter!
Vissa är ärliga o frågar rakt ut hur saker o ting ligger till, sånt uppsakttar man!
Men vissa verkar vara säga saker för att ha nå o komma med.
Hur kul är det för honom att få höra "Jenny har gjort det" "Jenny har sagt så"?
Fine! Saker är kompliserade just nu mellan oss..
Naturligtvis, vi har gjort slut!
Men jag skulle aldrig säga saker för att vara elak eller få Per att se illa ut!
På söndag skulle vi ha firat 6 år tillsammans...
På 6 år växer man ihop, lär känna varandra o varför skulle jag kasta bort den vänskap som vi båda vill ha för enkel smutskastning?

Om du har sett mig göra nått, eller hört att jag gjort nått, vänd dig till mig o fråga vad fan det är som händer!
Istället för att snacka runt!
Det enda som faktiskt kan hända är att du får veta sanningen!
För så ärlig kan jag faktiskt vara...

Så, nu var det sagt.

Accept and move on!









Kommentarer
Postat av: Helene

Usch vad tråkigt det är när folk snackar skit så där! Tur du och Per känner varandra så bra iaf, antar att det är så mycket lättare att skaka av sig rykterna då =)

Ha det bäst vännen!

2010-02-12 @ 08:12:06
URL: http://hebens.blogspot.com
Postat av: mickis

Sóm sagt...folk vill väl ha något att komma med..men varför vänta ett år efter en Påstådd händelse????Nej..håll er till erat eget liv istället...som tyvär måste va dötrist eftersom man måste snacka skit om andra..

Yo go girl..och tror och hoppas att Per och du känner varann så bra vid det här laget att ni inte lyssnar!

2010-02-13 @ 13:20:37
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0