Tisdag/onsdag

Nu har det mesta kommit på plats hemma i stugan!
Mycket tackvare Brita!
Känns helt underbart :)
Att leva i kartonger är ingen höjdare!
Är hemma i Liljan nu för att hämta lite mer saker, passar på att ta ut Diva på en promenad eftersom Per har jobbat natt o ligger o sussar.

Igår var det bugg i linghed :)
Söta Hanna har pushat på mig att jag skulle med o så blev det!
Riktigt roligt men det märks att man tappar mycket när man inte håller igång.
Tur Angelica o Christian kan rätta till de flesta felen man gör!
Så i sommar blir det dansa av! :D

Måste skicka ett tack till mina fantastiska vänner.
Ni har verkligen ställt upp för mig under dom här kaotiska veckorna.
Jag har blivit erbjuden sovplats, bärhjälp, mat, fika, ja allt man kan behöva!
Men det bästa är att ni har tagit er tid att lyssna o stötta.
Ni är underbara!
Love.

Nu far jag till stan för att träffa Linda.
Skolinfo på kristine idag :)
Igår var vi på Falu fri.
Det går framåt ;)


KramKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0