Blöt men lycklig ;)

Haha det där skulle man ju kunna tolka lite som man vill ;)

Kom nyss hem från stallet.
Dyngsur om fötterna trots att jag har stövlar..
Kanske borde köpa ett par lite högre?
Med tanke på hur mycket snö det är!
Har mockat, tagit in vilddjuren som faktiskt inte va vilda idag :)
Täckat dom o gett kvällsmat.
Min älskade Callisto börjar prata så fort han ser att man går in i foderrummet!
Han gnäggar o mullrar o ser sååå hungrig ut.
Var in o skulle pussa lite på honom o fick en luzern/betforpuss tillbaka...
Mmm... Mysigt ;P

När jag kom hem möttes jag av en överlycklig hoppande liten Diva som ville ut på promenad!
Så det va bara att ta sina frusna så fötter o sticka ner dom i skoterstövlarna o traska ut.
Släppte Diva när vi kom ut o skogen o hon lekte för fulla muggar!
Den hunden smälter verkligen mitt hjärta! :)

Nu ska jag krypa ner i soffan nån timme innan det blir till att packa inför A-dagarna i mora i morgon.
Ska få träffa min söta Vonnie igen!
Tjoho!
Kanske dricka lite vin? ;)
Hoppas det finns bastu eller tunna på det där bygget!

Hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag har haft!
O att alla får en mysig kväll :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0