Jag fryser ihjäl, det är så kallt!



Är hemma från jobbet nu.
Misstänker starkt att jag har förfrusit en tå!
Jag har nästan ingen känsel i fanskapet..
Kanske man ska försöka värma den lite mot Per som ligger o sover?
Hihi :)
Gissar att han inte skulle bli så glad då...
Vad ska man värma sig med då?
Kanske man skulle ha tagit den där lurviga katten man äger o sett till att hon gör lite nytta?
Hon skulle passa bra som pälsmössa eller ett par varma tofflor ;)
Hon brukar ju ligga på mina fötter o sova!
Så varför inte nu när jag fryser som en tok?
Just nu ligger hon o tjockar sig på en kudde i soffan.
Undra när hon stack nosen utanför dörren sist?
Hmm...
Vissa har det bra!

Själv ska man snart ut i kylan igen...
Ska åka o mocka o sen ta in hästarna!
Om jag får bestämma kommer resten av kvällen spenderas i soffan :)
Under duntäcket!
Mys :)

KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0