Telefondejt

Har nyss settat o pratar i telefon med Vonnie :)
Skönt att få ventilera tankarna lite!
Ibland behöver man bara få prata, bubbla ur sig allt man känner, vad som hänt under dagen, ja allt!
Det är tur att det finns telefon när man bor så långt ifrån varandra...
Men nu är det bara 6 dagar kvar tills vi ses igen!
Då är det dags för kurs.
Nu är det valår!
Snacka om att det kommer att jobbas hårt...
Det känns så bra att jag o Yvonne har samma uppdrag så vi kan hitta stöd i varandra.
Bästa Yvonne får många gånger hålla reda på mig, vara min sekreterare ;)



Tack honey för att du alltid ställer upp o lyssnar :)


Nu ska jag fixa nått att äta sen är det nog dags för sängen.
Är sjukt trött.
I morgon ska jag släppa ut hästarna innan jobbet.
Fyllde på vatten o förberedde allt redan idag.
Hatar att stressa på morgonen!
Så skönt att bara jobba till 14 i morgon, kortdag :)
Sen är det helg!
Lovely :)


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0