En midsommardröm...

Lite sent men men... ;)

Nu har jag haft semester i 2 dagar o jag njuter för fulla muggar!
Hela kroppen värker av lycka när jag kliver upp på morgonen o tittar ut från min lilla altan, det är så fint att se solen stiga över sjön.
Lovely :)

Men nått som annat som varit helt lovely var midsommarafton!
Dagen spenderades uppe vid logen hemma i pilbo tillsammans med familjen o underbara, underbara EMELIE.
Middsommarmiddag fick jag uppe vid Vällan hos emelies familj. Så mycket gott :)
Efter maten tog vi o trampade ner till Dikmans o träffade David. Jag, Emelie o David har gått i samma klass från lekis till nian. Men nu har jag inte sett honom på flera år.. Så det var ett kärt återseende!
Sen fick vi för oss att vi skulle cykla ut till kavelmora men när vi blev erbjudna skjuts så tog vi det förslaget istället!
I kavelmora fann vi Malin o Anderas plus några andra kändisar från förr o det var nog temat för midsommarkvällen/natten :)
Minnen från förr...
Vi sjöng, dansade, drack en o annan öl o hade en underbar midsommarnatt.

Emelie, du har än en gång bevisat att du inte är nått annat än underbar!
Du förgyller verkligen mitt liv!



Bilden är snodd från Emelie
Eeebee.blogg.se


Jag behövde inte lägga några blommor under kudden den natten, för allt jag önskade hade jag redan <3


Som vanligt blev det midsommarrodd vid höganäs i Svärdsjö o den kan man ju inte missa.
Men den här gången såg jag fajten från båt o det va lika spännande som vanligt :)
Stort grattis till Skryt´n som vann både dam o herrklasserna!
På kvällen blev det mannes tillsammans med Frida :)
Jättekul att komma ut o träffa lite folk o dansa lite!

Nu ska jag fira min mamma som fyller 47 år idag!
Graaaaaattis :D



Love J

Kommentarer
Postat av: Emelie

TACK SJÄLV! Midsommarafton vart heeelt underbar! Så roligt! Hoppas vi kan göra om det snart! och så lär vi ju kära vår yesman kväll någon gång väldigt snart! Älskar dig av hela mitt hjärta!!! <3

2010-07-01 @ 00:55:24
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0