Roadtrip till skogs!!



Jag o min lilla skruff Ally :)


Nu har jag varit på Arbetsplatsombuds träff i Falun.
Är taggad till tusen att komma igång med jobbet igen...
Både på hemtjänsten o facket.
På lördag är det 100 års jubileum för Kommunal :)
Ska bli en himla rolig dag i Rättvik med massa medlemar!
Nu hoppas jag att det blir fint väder.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Igår hade jag en toppenkväll med bästa Nårsa!
Vi käkade på MAX (våran vanliga grej), testade Max jordgubsshake delux!
SÅ GOD!
Sen tog vi laddade vi upp med lite godis, bla pop rocks. 
Kommer ni ihåg dom? 
Tror vi kallade dom för smattergodis...
Dom smattrar o smäller när man äter dom!
Inte så gott men riktigt roligt att äta :)
Sen drog vi till skogs på en tur.
Då kan man snacka fullt ös medvetslös! :P
Tur ingen såg eller hörde oss...
Fan va vi sjöng! :D

Nu ska jag fika med lillasyster o hennes kompisar!

Puss o kram
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0