Grrrrr....

Japp just så känner jag mig just nu...
Om det blir stavfel så kan det bero på att jag sitter på en skumpig buss istället för ett skönt tåg!
Skulle ha varit framme i Laholm om 10 min men istället så har man några timmar kvar.
Resan har gått kanon tills jag kom ner till göteborg för mitt andra byte.
Där står det att tåget är inställt men ersätts av buss....
Heja...
Det är all info vi fick!
Några stannade o hoppades att nästa tåg skulle avgå som lovat (över en timme senare)
Men jag vågade inte chansa så här sitter jag nu,på en buss, vet knappt vart jag ska!
Det känns mindre lovande.

Trött, hungrig, less.
Men jag tackar min lyckliga stjärna att jag är en av de få som kan hålla mitt temprament under kontroll!
Jag skäms när jag hör vissa hoppa på tåg/buss chafförer/ värdinnor o skäller ut dem efter noter!
Dom är precis lika hjälplösa som oss..
Det enda dom kan är att försöka förmedla informationen dom får!
Tur man inte valde det yrket!

Nu ska jag försöka sova en stund!

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0