Jag ser det snöar!

Igår när jag kom hem såg jag hur snöflingor började falla...
I morse när jag slog upp ögonen var hela marken vit!
Jag ÄLSKAR det :)
Jag fick hindra mig själv för att inte kasta mig ut i snön o göra snöänglar!
Pontus gick ut o gav djuren mat vid åtta o jag gick upp o tända i vedspisen.
Det är så mysigt att sitta tillsammans o äta frukost medans det sprakar i spisen!
I morgon kommer sötaste Lina Erks o gör oss sällskap :)
Sen på dagen kommer nog Sofie med Lucas o Amanda!
Hoppas, hoppas :)

Det går bra nu!

puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu blir jag avundsjuk! Snö OCH Sofie?! Fyyyy sjutton!

2010-11-10 @ 16:03:33
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0