Dumma, dumma, dumma!

Jag är så trött på att vara förkyld nu!
Visst är det mysigt att ligga i soffan heeela dagen?
NEJ!
Inte när man ligger ensam o kippar efter andan eftersom man är helt täppt i nästan o det gör så ont i halsen att man knappt kan andas...
Inget är gott, allt gör ont att äta :(
Man fryser o svettas om varannat!
Blä.

Idag var det visning på Pontus hus så vi flydde fältet.
Tänkte att jag skulle måla lite lister i böle men orkade inte.
Somnade på kökssoffan istället...
Nu är visningen gjord o det varkar ha varit mycket folk här o kollat :)
Håller tummarna!

Har nu krupit ner i soffan o ska fortsätta kurera mig...
I morgon ska jag vara piggare, för det har jag bestämt!


pussokram



Kommentarer
Postat av: Theres

Ja nu får du se till att krya på dig så du kan komma och hälsa på! :)

2010-09-07 @ 18:22:02
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0