En lugn kväll....

I kväll skulle jag ha varit till Lina Erks på partylite men två nätter utan sömn gör att jag blir hemma ikväll...
Fattar inte varför jag inte kan sova!
I vanliga fall är det något som gnager en, nått som man grubblar på som gör att man inte kan slappna av.
Men den här gången är det inte nått sånt...
Jag är riktigt lycklig.
Det är bara min kropp som inte kommer till ro..
Håller tummarna att jag får sussa ikväll :)

För i morgon blir det inte lugnt!
Då blir det den årliga färden med slussbruden :)
Den här gången blir det countrytema, ska bli kul o se kollegorna!
Det kan bli ganska så galet, det har det blivit förut ;)
Men några av mina älsklingar blir inte med... :(

Nu ska jag mysa ner mig i soffan Pontus o kika på Wallander.
Det är fredagsmys det :)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0