Kvalitetstid

Idag fick jag äntligen lite kvalitetstid med systeryster!
På sista tiden har jag kännt mig grå, tråkig o nere...
Men en shopingvända med Sofie brukar alltid pigga upp!
Investerade i Id mineralpuder, köpte ett set för 995kr men det är det nog värt.
Måste verkligen börja tänka på mig själv, ta hand om mig.
Så nu ska huden få lite snällare produkter...
Sen inhandlades en slapptunika, en finblus o en parfym till Pontus!
Sofie fick också några försenade födelsedags presenter :)

Mycket fattigare o lite gladare :)

Syrran fick gå lös med saxen lite också!
Hon tyckte att jag skulle korta av håret lite fram eftersom det va väldig längskillnad.
Det va så det var tänkt från början med frisyren men det va fortfarande slitet i längderna.
Så syrran satte igång men när håret börja falla skrattade hon så tårarna rann!
Jag blev sååå nervös!
Det blev kort men sött :)
Jag ska bara vänja mig med tanken av att vara korthårig igen.
Men det ska bli skönt med ett friskt hår igen!

Nu blir det efterlyst sen sooooova :)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0