Okej... Lite uppdatering!

Märkte att jag inte uppdaterat på ett tag.
Så vad har hänt sen sist?

Jag har varit till Åshammar o träffat Åke o Annika :)
Fick pussa på min lilla Trassla också!

Jag o Frida gick vilse i skogen.
Riktigt trevligt faktiskt :)

Jag ramlade när jag stog o målade taklisterna.
Rumpan i backen o som ett brev på posten kom färgburken farandes o landade i mitt fejs.
Inte trevligt.

Jag har varit till Säfsen på planeringsdagarna.
Det va riktigt roligt!
Jag höll föredrag om indienresan inför folk från 19 olika sektioner.
Sjukt nervöst men det gick faktiskt vägen.

Kul att besöka säfsen igen.
Jag o min klass från gruvrisskolan var där på klassresa när vi var små!
Jag tror att det var -99.
Är inte helt säker....

Så nu vet ni lite vad jag har pysslat med :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0