Signe o Theres :)

Kom på att jag inte visat bilderna sen jag var in o hälsade på min barndomskompis Theres o hennes 3 månaders bebis Signe :)
Det va en riktigt trevlig eftermiddag med massa prat o mys.
Tänk att vi känt varandra sen vi var bebisar o nu har hon en egen liten tös!





Mor o dotter



Signe smaskar på sina händer, mumma!



Bebis bus :)




Mys <3


Så fort jag blir lite piggare ska jag ut o leta efter en present till lilltjejens namngivningscermoni :)
Jenny älskar att köpa presenter!

PussoKram



Kommentarer
Postat av: Theres

Vilka fina bilder! :) Jag tror att jag snor den översta ;)



Krya på dig vännen!

2010-09-04 @ 18:46:19
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0