Mysfrulle med LinaSöt o Middagsdejt med karln <3

Om det är nått jag älskar så är det mys.
Är det nån som kan det där med mys så är det min fina Lina :)
I morse bjöd hon mig på frukost hemma hos henne, sen blev det lite kaffe o bullar på det.
Det är så härligt o befriande att sitta hos en vän o bara babbla..
Tack för idag söt!

När Pontus kom hem gav vi djuren mat o sen packa vi oss iväg mot Valbo o IKEA :)
Vi hade lite saker att lämna tillbaka o lite att handla.
Efter det rullade vi vidare mot gävle.
Vi strosade runt, köpte jordgubbar o satte oss i en park o myste :)
När klockan slog 17.00 klev vi in på Church Street Saloon, väldens godaste matsälle!
Allt går i Westerns tecken inne på resturangen.
Det här var min födelsedagspresent till Pontus :)
Vi delade på heta kycklingvingar till förrätt, jag tog tortillias med kyckling, biff o räkor till varmrätt, Pontus tog en rejäl köttbit med dollar chips o massa annat gott.
Efterrätten hette Cookies in heaven o det är precis vad det är!
Chocolate chip cookies, vaniljglass, grädde o massa kolasås....
Mmmm, jag dööööör...
Det va nästan så jag somnade i bilen på väg hem eftersom jag va så mätt o nöjd :)

Nu blir det soffan resten av kvällen!

Kram o GLAD PÅSK :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0