Dålig natt, dålig dag.

Några nätter den här veckan har jag haft svårt att sova.
Svårt att komma till ro o svårt att hitta nån skön sovställning...
Tankarna snurrar trots att jag igentligen inte är orolig.
Kan inte stänga av huvudet...
Jag älskar min växande mage, den får mig att känna mig speciell o vacker men på nätterna är den så i vägen!
Är man van att sova på ett speciellt sätt är det väldigt svårt att hitta en ny favorit sovställning.
Sova på rygg går en kort stund sen börjar det bli tungt, ligga på mage går av uppenbara skäl inte, så det är bara att ligga på sidan trots att det stramar o drar i magen...
Försöker ha en kudde mellan benen o under magen men den kan också kännas störande!
Det känns som om att jag håller på att bli galen :(
Ligga vaken flera timmar per natt är inte bra för ens humör.

Vaknar på morgonen o är sur som ättika.
Kroppen känns som om att den har legat under en buss, huvudet dunkar som efter den värsta brakfesten o jag är på vippen att börja gråta för ingenting.
Underbart...

Malin tog sig tid att underhålla mig några timmar idag o det är jag otroligt tacksam för!
En god lunch på Pitchers o lite skvaller fick mig på humör igen :)

Snart är det dags att gå o lägga sig igen o jag hoppas jag får sova.
Nån som har nå sovagott tips?

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0