Grand Spa & Sport



Idag var det dags att använda presentkortet jag fick av flicksen i 25 årspresent :)
Har känt mig tung, trött o allmänt gravid senaste veckan så nu passade jag på att skämma bort mig själv lite.
LinaSöt var på Grand o fick gravidmassage när hon väntade Alva så hon hade rekomenderat mig behandlingen.

Bytte om till morgonrock o tofflor sen kom min massör/terapeut Kajsa o hämtade mig.
Rummet var fyllt av tända ljus o avslappnande musik.
Hon hade bullat upp med massa kuddar så jag kunde ligga riktigt bekvämt under behandlingen.
Av uppenbara skäl kan jag ju inte ligga på mage så istället fick jag ligga på sidan o det gick väldigt bra.
Kajsa kände av min onda axel så hon gick in lite extra för att lösa upp knutarna o lyckades :D
Jag var nära på att somna flera gånger, det var så underbart avslappnande!
Sen fick jag lägga mig på rygg så hon kunde ge mig ansiktsbehandling o massage.
Rengöring, varma handdukar, massage med lavendelolja..
Tänk att det kan vara så skönt att få tinningarna masserade!
När den behandligen var klar fick jag ett glas med hallonvatten o några minuter för mig själv innan det var dags att få fransar o ögonbryn färgade.

Det var Kajsa som skulle göra det, vilket passade mig utmärkt eftersom jag trivdes så bra med henne.
Hon plockade ögonbrynen lite sen färgade hon både bryn o fransar.
Det ser naturligt ut o jag är så nöjd!

Jag klev ut genom dörren med ett stort leende på läpparna o en kropp som kändes som gele.
Tack älskade vänner för den här fina presenten, ni gav mig en sagolik upplevelse <3



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0