Kan inte sova... :(

Hade en superhärlig dag på Kents båt igår tillsammans med Pontus o grabbgänget.
Vi åkte från Ornäs (Emelie, fick skapliga flashbacks vid kajen ;) ) ut på ett spegelblankt Runn.
Sol, värme, bad o trevligt sällskap :)
Kände mig som en strandad valross o märkte att jag är i stort behov av en ny bikini men tackvare en förstående pojkvän så slappnade jag av ganska så fort.
Tänk vad lite solbränna kan göra för ens välmående :)

Men i morse vaknade jag klockan 5.30 o kunde inte somna om...
Jag har drömt en massa tok hela natten.
Vaknade i tårar flera gånger..
Nu vill jag bara att klockan ska bli 14 så vi får göra ultraljudet o förhoppningvis se att allt är bra.

Håll en tumme eller två för oss idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller självklart båda tummarna för er idag. =) Bered dej på en extremt häftig upplevelse! Kram Ida

2011-08-02 @ 09:13:08
Postat av: Emelie

Hahaha! Just ja! Min mobiiiiiiiil! <3



Lycka till idag <3 uppdatera i gruppen när du vart där

2011-08-02 @ 10:28:20
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0