Skåneresa :)

Nu när bloggandet kanske precis blivit intressant kommer ni inte få så många uppdateringar under veckan.
Jag o Pontus tog nämnligen hans syster Pernilla med oss ner till Skåne i morse.
Vi ska på bröllop på lördag så vi passade på att åka ner redan idag så vi kan umgås med Pernilla o se oss omkring lite i södra sverige :)
Vi åkte vid 6 i morse, kom fram 14.30 o då hann vi med 6 st stopp under vägen.
Förutom att jag blev lite trött i kroppen av att bara sitta så gick resan riktigt bra...

Under dagen har verkligheten börjat sjunka in mer o mer.
Det tåras i ögonen så fort jag tänker på barnmorskans ord...
2 pigga, alerta, välmående små barn växer i min mage.
Pontus har varit helt fantastisk genom hela graviditeten men igår tog han verkligen priset.
Han satt o höll min hand genom hela ultraljudet, pussade på den o log.
Igår kväll när vi helt utslagna lagt oss kom paniken över mig, hur fan ska jag klara 2 barn, 2 hästar, jobb, hus o fortfarande ha ett drägligt liv?
Ni förstår nog min tankegång ;)
Då tittar Pontus på mig o säger helt lugnt, jag hjälper dig, vi fixar det här.
Dom orden var allt jag behövde, det enda jag behöde höra för att kunna somna.
Jag har verkligen hittat den rätta mannen i mitt liv o jag vet att han kommer bli världens bästa pappa <3


Love!


Kommentarer
Postat av: Helene

Nu sitter jag med tårar i ögonen igen, inte nog med att du fick ett underbart besked igår, du tycks ha hittat världens mysigaste karl också! Med risk för att låta tjatig: jag är SÅ glad för er skull <3

2011-08-03 @ 22:20:45
Postat av: Emelie

Älskade vän, så är det när man är så genomgod som du, då ler livet tillbaka mot en. Mäh tur är väl det för endast det bästa är gott nog åt dig Mhm livs levande ängel!

2011-08-04 @ 00:28:07
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0