Tänk vad ord från en vän kan göra.

Måste dela med mig av en kommentar som jag fått av min fina vän Emelie!
Kan inte förklara hur mycket hennes ord betyder..
Rörd till tårar.

Emelies kommentar om "Sjukskriven..."

Helt rätt älskade!
Det enda du ska koncentrera dig på nu och fram tills de små liven tittar ut är att TA HAND OM DIG! Det finns inget som är så viktigt som det just nu. Jag vet att du älskar ditt jobb och det kommer bli jättejobbigt för dig att hålla dig borta. Men det måste du, du har TVÅ levande varelser i din mage. Två små liv som livnär sig genom dig och de mår bara bra om du mår bra. Så snälla, rara, söta, underbara Angel, lova att du tar hand om dig. Lova att inte ägna en sekund på att fundera på vad andra tycker om ditt beslut, dom har ingen aning om vad du går igenom, eller hur det är att vänta tvillingar. Så ta hand om dig, pyssla om dig och se till att må så bra som möjligt. För jag längtar verkligen efter att få träffa de där två krabterna, även om det kommer dröja ungefär 2 år innan jag vågar hålla i dem ;) Älskar dig av hela mitt hjärta. <3




Älskade vännen min, tack.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nothing but the thruth my Angel

2011-08-17 @ 13:58:52
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hon är så klok vår Emelie! Tid för en dejt nästa vecka? :)

2011-08-17 @ 20:47:54
Postat av: Helene

Fröken Busk har så rätt, så rätt! <3

2011-08-17 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0