Ombytta roller...

Min fina kusin Elin har lagt ut några bilder på sin facebook som jag bara måste (o fick) visa.
Det är lite så här jag kommer ihåg mina små skruttar som idag är 15 o 12 :)

Elin kramar en ganska motvillig Oscar.



Små linslusar :P



En lite surig Elin.
En ganska så vanlig syn då fröken Olars hade temprament som hette duga!
O en pappa som älskade att reta henne.



När jag var liten bodde min moster hemma hos oss medans hon gick på Kristine.
Då hade hon äran att vara barnvakt åt mig.
Har hört att det var väldigt uppskattat när jag åt upp morgontidningen eller kräktes upp kvällsvällingen när man var nybadad o hade fått ny ren pyamas ;)
När Ammi sen fick Elin o Oscar var det min o syrrans tur att vara barnvakt.
Ibland åkte vi tillsammans men vi turades också om att åka till Björbo för att få ungarna för oss själva :P
Snart är det omvända roller igen...
Elin o Oscar har anmält sig frivilliga som barnvakter när tvillingarna kommer.
En sak till som kommer väl till hands, Elin kikar på gymnasie här i falun.
Så nu är det bara att hålla tummarna ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0