Paket!!

Idag låg det ett paket i postlådan o väntade på mig!
Jag älskar paket :D
Det var från min fina vän Emil som jag lärde känna under Indienresan o hans flickvän Evelina.
Dom hade skickat varsin julklapp till twinsen :)
En mjukisgris o en mjukisgroda, så söta!
Emil skickade också med ett jättefint brev.

Stort tack Emil o Evelina!



På eftermiddagen kom Carina förbi på en kopp kaffe :)
Har saknat den bruden!
Det är så kul att höra om hennes framsteg med hennes unghäst o fölis :)
Ska bli kul att se dom in action nån dag, kan tänka mig att Charlie börjar bli riktigt maffig.
Carina har verkligen rätt handlag med unghästar, tror inte jag skulle ha rätta tålamodet :P
Så härligt att ha lite sällskap o prata med någon annan än katten ;)
Carina hade en superfin inflyttningspresent med sig.
Hon gör massa fina prydnader i cement, bla såna här Dalahästar.
Älska!
Julklappstips? ;)




Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0