Äntligen helg!

Den här veckan har varit lång, föööör lång!
Men nu är det äntligen lördag :)
Trots att hästarna skulle ut fick jag sova lite längre än på hela veckan.
Det fins inget som kan pigga upp som min Callisto!
Den hästen gnäggar varje morgon man öppnar stalldörren, kärlek :)
När jag kom hem hade Pontus fixat en brakfrukost!
Så skönt att bara kunna sätta sig vid ett dukat bord :)

Om ca 30 min ska jag infinna mig vid Lingheds IF för en omgång Fruntimmers bandy.
För er som inte vet vad det innebär kan jag upplysa er.
Några av galningarna jag umgås med har arrangerat en bandymatch med kvinnfolk från byn, även några från falun.
Riktiga matchtröjor, riktiga domare, publik, tja ni förstår.
Fruktansvärt pinsamt för nån som inte stått på skridskor sen 9an!
Men men.
Vad gör man inte för sina vänner?

Nu är det nog dags för mig att packa mig i väg...
Wish me luck!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0