Ledig dag idag :D

Idag har jag haft en sådär underbar dag :)
En sån dag när man bara känner glädje över att få vara vid liv.
-7 ute, strålande solsken, leeeedig!

Jag vaknade före väckarklockan, alltid lika härligt!
Snabbfrukost sen väntade stallet o hungriga hästar.
Callisto gnäggade så fort jag öppnade stalldörren o sedan dess har jag haft leende på läpparna:)
Ut med monsterna, mocka o pyssel i hagen.

Ringde Brita o bjöd in mig själv på morgonkaffe.
Bettan o lilla Thea kom också o gjorde oss sällskap :)
En kaffekopp med vänner gjorde inte mitt leende mindre!
Senare i eftermiddag väntar en dejt med Eleonor :)
Mys!

Nu ska jag fixa lite middag, soppa med vårlök o broccoli.
Kanske pannkaka också?

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0