Trött period..

Japp, det är precis vad jag är inne i just nu.
Vill inte kliva upp när klockan ringer, vad som än väntar under dagen!
Så fort jag kommer hem från jobbet vill jag bara gå o lägga mig.
Det finns ingen ork eller engeri till nått.
Calleman är prio 1 sen får resten gå som det går...
Men det vänder nog snart!
Hoppas ;)

Lördagen var så gaaalet rolig!
Tacomiddag, lekar o bus sen filmtajm :)
Men det bästa med hela kvällen var att se Vonnie så lycklig!
Med nära o kära runt sig kan man väl inte vara annat? ;)

På söndagen lyckades jag med något som jag inte lyckats med förut.
Jag körde i diket.
På jobbet.
F A N.
Efter många om o men kom bilgärgaren o drog upp bilen.
Som tur var klarade båda jag o bilen sig utan större skavanker!

Nu ska jag gå ut o ge korna lite mat sen är det dags för stallet :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0