Möte nr 2 med Ulrika

I måndags träffade jag Ulrika igen.
Den här gången skulle jag testa healing!
Man måste ju prova någon gång :)

Jag fick lägga mig på en brits o försökte slappna av..
Kan erkänna att jag va ganska så nervös, hade inte en aning vad som väntade.
Men jag hann inte så mycket mer för resten skötte Ulrika.
Hon kände direkt att jag hade problem med min högra sidan, axel/skuldra/nacke.
Låter det bekant? ;)
Vi gick igenom hela kroppen o hittade ganska så mycket intressanta saker.

Sen åkte vi till stallet o träffade Callisto.
Det första han gör när vi kommer in i hagen är att gå raka vägen fram till Ulrika o börjar pussa henne i ansiktet.
Så kul att se eftersom han aldrig gör så på andra än mig!
Ulrika hade verkligen jättebra hand med Calleman :)
Fick lära mig massa!
Sen fick jag veta att det fanns ett spöke i stallet.
En äldre man.
Jag har aldrig märkt nått men när jag pratade med de andra i stallet fick jag veta att dom märkt honom.
Lisa visste till o med vem det var.
Spännande ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0