Callemannen min <3

Blir galen av att vara sjuk...
Har iallafall inte feber längre!
Så skönt att ha lite energi igen, så idag tog jag en liten tur på Callisto.
Dumt att göra nå sånt innan jag blivit helt frisk men jag kunde inte hålla mig!
Jag va pigg o han såg så pigg ut :)
Vi har äntligen kommit igång efter vintervila/energibrist/tidsbrist bla bla ursäkter ;)
Ridningen går bra fast han är pigg som ett as ibland!
Men inga dumheter iallafall :)
Tur man kan longera av lite energi.
Idag klarade vi oss utan longerig, han va så duktig.
Lugn, snäll, mjuk o följsam i kroppen.
Jag blev kär återigen i min fina pålle :)

Är så glad att jag bytt hovslagare också!
Peter är punktlig, duktig o har ett lugnt o tryggt sätt.

Det går bra nu :)



Love!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det härligt när allt bara funkar i ridningen och man kommer in i ett flow!? :) Underbart! Kram

2011-01-19 @ 19:58:17
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0