Kusinmys :)

I lördags var jag o sis till Björbo för att vara barnvakt/privatchaufför åt Elin o Oscar :)
Moster Ammi var flitig med kameran när Elin o Oscar var små så det finns en uppsjö med filmer.
Eftersom jag o Sofie var mycket i Björbo när vi var yngre så vi hade fastnat på bild.
Helt galet att den vackra, omtänksamma, superbegåvade sångfågeln Elin som jag idag ser en gång va en sån liten skitunge!
Tro mig, hon kunde ta dom höga tonerna redan som ettåring!
Det är också svårt att tro att det är samma Oscar som sitter brevid mig o kramas en gång va en riktig liten tjockis med massa brunt hår o ett stort leende på läpparna :P
Jag o Sofie va kanske inte oss helt lika heller ;)

Det blev mat, film o godis på lördagskvällen innan vi stupade i säng.
På söndagen skulle Elin till Djurås för träning inför den kommande musikalen som Elin har huvudrollen i :)
Så det blev en tidig morgon o en tidig hemfärd.
Hade velat stanna längre men det får vi ta nån annan gång!

Gooooodis!



Lördagsmys :)



Snart ska vi försöka ha en sån här myskväll igen men då får både mamma o mostrarna vara med!
Jag är så glad att jag har en så fantastisk familj.



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0