En påminnelse till mig själv.

En sak som några av oss flickor fick en påminnelse om i lördags var hur dåliga vi är på att berätta när våra respektive gör nått bra eller fint.
När man behöver klaga av sig eller har bekymmer vänder man sig till vänner.
Vännerna är ju ens ventiler.
Men om vännerna bara får höra det negativa i ens förhållande vad sänder man för vibbar då?
Varför berättar man inte när dom gjort nått romantiskt, snällt eller nyttigt?
Är vi så rädd att verka skrytiga?
Jag fick iallafall mig en liten funderare.

Så nu måste jag berätta en väldigt bra sak om min Pontus.
Idag har han sålt min audi, han fixade annonsen o allt.
Jag hatar att behöva ta tag i sånt här.
Jag tycker att allt med bilar är jättejobbigt, jag fattar ju inget av det!
Men Pontus erbjöd sig att göra allt.
Det är nått som betyder så mycket för mig!

Det är bara en sak av allt som jag älskar hos Pontus.
Nu ska jag bara bli bättre att berätta det ;)

Pussokram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0