Söndagen som gick...

I söndags var jag hem till Pilbo o grattade min älskade lillasyster som fyllde 23 år i torsdags :)
Jag har beställt presenter till henne men dom är inte klara än så hon fick nöja sig med blommor o tårta!
Det är så skönt att komma hem till Pilbo o mysa med familjen o hundarna...
Även om jag inte bott hemma sen jag var 17 så är det alltid hemma..

Sen åkte jag upp till Vällan för att träffa fröken Busk :)
Det är så svårt att passa ihop sina tider när hon är på hemmaplan så nu är jag överlycklig att hon ska hålla sig hemma ett tag...
Fast man vet ju aldrig med Em, hon kan vara här idag o andra änden av sverige i morgon ;)
Men nu fick vi till en riktigt trevlig eftermiddag tillsammans.
Usch va jag har saknat dig!



På kvällen blev det grillning nere i gårdvik hos Johan o Bella.
Massa god mat o trevligt sällkap, recept för en lyckad kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0