Uppsala, here I come!

Nu har abstinensen gjort sig påmind så jag har inget val.
Jag får helt enkelt sätta mig i bilen i morgon o glida ner mot Uppsala o Ahmanda :)
Fick ju se hennes söta tryne under dalahoppet men innan dess var det ju i januari...
Det blir bara en snabb visit, åker ner i morgon eftermiddag (?) o hem på fredag förmiddag.
Kommer dock kännas konstigt att inte ha siktet inställt på Rackabergsgatan...
Ahmanda har ju hunnit flytta sen sist.
Hur kan hon bara göra så?!
Jag som har sån separationsångest!
Jaja, jag får väl försöka klara mig utan den vita skinnsoffan som man sov som klistrad i, kvällarna man kröp upp under en filt med vinglas i handen på balkongen o hur ska jag kunna sova utan den där galna ungen i lägenheten under som skrek nätterna igenom!
Det får väl helt enkelt lov att gå.... :P

Sen har det ju hunnit gå o bli midsommar!
Herre min gud... Hur gick det till?
Det var ju nyss det var 2 meter snö o drivis!


Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0