Blogging från sthlm :)

Då va man på plats i huvudstaden...
Resan ner gick bra, fick åka med Ämma, Jois o Emil :)
Jag blir lite nervös i bland när jag sitter i baksätet o folk kör liiiiiite för fort så jag o ämma drack äppelvin för att hålla mina nerver i styr :P
Tyvärr lyckades jag bryta sönder ämmas solbrillor... Jag lovar att köpa nya!
Men incidenten resulterade i en enorm skrattattck :)
Underbart!

Det är så härligt att träffa Emme igen men jag ser inte tjusningen med storstäder!
Emme gjorde misstaget att vända mig ryggen i tullenbanan, big misstake!
Mitt kort fungerade inte så jag kom inte igenom dom där grindarena o emme bara gick..
Som tur va kom det en gubbe o hjälpte mig.
Då förstod nog emme att jag är som en treåring i stora stan som behöver ständig övervakning!
Nu håller hon mig i handen :)

Emma delar sin 2a med en kompis så nu ligger vi alla tre på tvären i sängen.
Jag är längst, mina fötter sticker ut en bra bit.
Det ser skitlöjligt ut!
Men jag har då sovit gott iallafall, de andra sover fortfarande.
Lite sur att jag inte får igång tvn men kylskåpet vet jag iallafall hur man öppnar :P

Hoppas tjejorna vaknar snart så vi kan dra igång dagen.
Ser ut att vara ett späckat schema!
-Shoping
-Fixa lägenheten för fest
-Partaj :)
-Utgång
Så nu får dom vaaaaakna!

Pussohej

Ps. Jag saknar Pontus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0