En lista om mig.

Ibland har man lite dåligt med saker att uppdatera bloggen med så nu gör jag som många andra.
Jag kör en lista!
Det kommer inte bli varje dag men då o då när jag behöver lite insperation :)

Såhär ser listan ut.

1. En bild på mig + 10 fakta om mig.
2. En person jag vill träffa just nu.
3. Favorit årstid och varför.
4. Mina mål/drömmar/önskningar.
5. Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
6. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
7. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
8. Någonting jag oroar mig för.
9. En bild på ett ställe jag vart på.
10. Mitt drömbröllop.
11. En bild på mig själv för ett år sen.
12. Någonting jag ångrar.
13. Innehållet i min väska.
14. En person jag vill byta liv med och varför.
15. Vad jag åt idag.
16. En bild på det jag köpte senast.
17. Min favorit film.
18. En bild på mig själv som nån annan tagit.
19. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
20. En låt som får mig att gråta.
21. Mitt favorit program och varför.
22. Min favorit högtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0