Järvszoo i lördags :)

I lördags följde jag o Pontus med Bella, Johan mfl till Järvszoo.
Jag har inte varit där på många år så det va kul att komma dit igen :)
Vi fick se alla djur förutom rödröv men det har vi ju hemma så det är ju lugnt ;)

Björnmamma med klängig unge :)
Kortet är taget rakt uppifrån så det ser lite konstigt ut...



Järvar



Vargar



Min favorit, Lo :)
Visste ni föresten att jag har haft en lodjursunge i knät?
När jag var till järvszoo som liten då var det en liten unge som blivit bortstött från sin mamma. Personalen tog då hand om ungen som fick heta Oline, Oline fick bo inne på deras kontor.
Nån av dom vi åkte med kände en ur personalen så då fick jag o syrran sitta med lilla Oline i knät.
Hon var som en förvuxen kattunge med väldigt förvuxna klor!




Orkar inte lägga upp fler kort nu eftersom mitt internet är så stört :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0