Vilket skitväder....

Ena stunden lyser solen o andra stunde vräker regnet ner...
Hur fan ska man veta hur man ska lägga upp dagen då?
Planeringsmänniska som jag är...
Jag vill redan på morgonen veta hur dagens planer ser ut!
Därför älskar jag mitt jobb, rutiner!
O då spelar inte heller väder nån roll...

Till nått roligare :)
Jag har börjat sätta igång Calleman igen..
Han verkar inte tagit nån skada av hans rejäla vila, förutom att han lite mer knas än vanligt! ;)
Men det är ju mitt problem o ingen annans...
En sak är säker, jag älskar att vara i sadeln igen!

Om några veckor ska Calleman o ett varmblod som heter Peace komma hem hit på sommarbete.
Tänk vad härligt att vakna på morgonen o bara kunna titta ut igenom fönstret för att se sin fyrbenta älskling!
Can´t wait!



Kärleken min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0