Bm idag 16/11

Då var det dags igen att vagga ner till vårdcentralen för att träffa min bm Christina.
Träffar henne varannan vecka.
Det är intressant o se hur vikt o mått ändrats på 2 veckor.

+ 1 kg. Alltså 15 kg upp allt som allt.
Sf mått 37 cm.
Blodtryck 120/80.
Hb o blodsocker såg finfint ut (glömde fråga vad de låg på)
Bebisarnas hjärtljud låg på ca130.
Hon klämde o kände lite men kunde inte känna nått huvud ner i bäckenet :(
Men annars var hon nöjd med hur allt såg ut.

Hon skulle prata med min läkare om det fanns nått annat sömnmedel jag kunde prova.
Hoppas hoppas!

Skulle verkligen behöva sova nu känner jag...
Har kämpat mot illamående o huvudvärk hela dagen.
Jag blev till o med illamående av att äta gurka!
Jag äter faktiskt inte bara godis MAMMA ;)
Gurka o frukt är det godaste som finns just nu.

Nu blir det Bonde söker fru :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kämpa på min sköna! Det är inte långt kvar nu! Skickar över lite styrka härifrån eftersom jag inte gör så mycket mer än sover här borta <3 Du är bäst! Längtar så efter att få träffa de små!

2011-11-16 @ 22:39:46
URL: http://lifeofemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0