En perfekt dag!

Sitter i soffan o myser, är så nöjd med den här dagen!
Jag fick sova 3 timmar innan jag var upp första gången i natt.
Sjukt skönt!
Jag klev faktiskt inte upp förens klockan blivit 11.30 :D
Synd att sova bort en så vacker dag men why not?!

Kände mig så pigg när jag gick ut för att plocka av hästarna pyamasarna så jag gav mig på att frisera Callemans man lite.
Han blev så fin, min jättebebis :)
Peace var inte lika sugen så honom spar jag till en annan vacker dag.

Efter middagen kom Frida hit o hjälpte mig lägga lite blonda slingor.
Har känt mig riktigt grå o tråkig på sista tiden så igår var jag till Grand Sport&Spa o fick ögonbryn o fransar färgade!
O med lite nya slingor idag känner jag mig som en ny människa :)

O för en gångs skull finns det nått att faktiskt se på tvn!
Jullotta var mysigt o man fick lite julkänslor! Lovely :)
Nu är det Djävulen bär Prada o lite senare blir det Sex and the city.
Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0